Tillbaka


Tillbaka i Sverige och tillbaka till Bloggen.
Har ju inte skrivit blogg på ett bra tag nu så får se hur detta går.
Aussie och Thai var helt underbart och jag kommer åka tillbaka till Aussie.
Träffade så grymt underbara människor där och jag saknar allihopa!!

Sen jag kommit hem har jag typ suttit fast med Karro och jag älskar det.
Sandra har jag umgåtts mycket med också vilket känns helt perfekt!
Det kommer nog bli en riktigt bra sommar, det känns som det.

Aussie resan gjorde mig riktigt bra.
Känner mig gladare och full av energi.
Mår riktigt bra för tillfället.

Två människor hjälpte mig specielt mycket i att bli säkrare i mig själv.
Jag fick en storasyster när jag var det och det är helt otroligt med en storasyster.
Som jag saknar henne.
Fick även en väldigt bra kompis som har fått mig att inse mycket om hur jag vill leva mitt liv.
Vad jag är ute efter och vad jag vill ha i mitt liv. Det känns riktigt bra.

Ikväll blir det middag hos Sandra med Sandra, Karro, Helena och Emelie.
Efter det blir det party med gänget igen och fira Krulle som fyller år.
Så vi ses kanske i dimman?


Min älskade Mel, saknar henne grymt mycket <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback