Tålamod!


Känns som att mitt tålamod sätts på prov nu.
Måste bara strunta i att tänka på det så blir det nog bra.

Sommaren i Sverige är verkligen underbar!
Även fast den inte har kommit till oss med den underbara värmen riktigt än.
Men den är påväg iallafall och det känns riktigt skönt måste jag medge.
Jag älskar verkligen SvenskSommar!

Nu har jag isolerat mig länge nog tror jag så därför kommer två underbara tjejer hit imorrn.
Jag ska baka kladdkaka och sedan ska vi sitta på vårat soldäck och bara mysa.
Att få vara med underbara vänner kan verkligen göra under för själen!


En liten bildbomb från mitt underbara Aussie!







Ett minne för livet, älskade människor <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback