This heart of ice


Nomy är riktigt jävla bra alltså.
Älskar hans låtar, lyssnar nu och sjunger med.
Idag blir det massa städ och tvätt.
Måste ner på stan och köpa lite saker inför resan också.
Ska köpa snabba cash och lauren ska köpa uppföljaren.
Så vi har någonting att läsa under dom 33 ½ timmar resan tar.
Haha men det är ju också ett äventyr i sig :)

Fick inte åka upp till Leksand igår för då jobbade jag kväll.
På fredag kanske jag inte heller kan åka upp för då kanske det bli natt.
Åhh jag saknar ju mina grabbar!
Harry har fixat en tröja till mig med alla autografer.
Men hittar inte Jespers ?? =S
Han kanske tykte jag skulle träffa honom själv ;p
Haha, drömma kan man ju göra.

Under kvalet är jag alltså inte hemma.
Det svider liiite men ett år kan man väl missa det :)
Jag och Lauren kommer ju leva livet på andra sidan jorden.
Tror grabbarna förlåter mig faktiskt.

Nej nu har jag inte tid med detta, städa och tvätta var det!

Näää fick sms av magda om att ses på stan.
Det lät mer lockande, då fixar jag alla ärenden då.
Jag är smart ibland :)




My Lovely HockeyPlayer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback