Slut!


Ja man kan ju lätt säga att natten tog krafterna ur mig. Lauren kom in och väckte mig typ nyss. Som jag har sovit men känner mig inte alls utvilad tyvärr :(
Lauren åkte till en kompis och lagade mat nyss och ska sedan ut på Åh. Får se om jag följer med henne eller om jag sitter hemma istället. Hockeyn ikväll är iaf ett måste.

Mamma och Pappa är just nu i cap verde eller hur det stavas. Jag vill också vara där skulle vara så underbart skönt verkligen. Men snart är det väl min tur, får jag hoppas iaf. Ja om jag stannar hemma ikväll spar jag mer pengar till biljetten, så det blir till att stanna hemma och kolla på hockey för mig själv. Kan vara ganska skönt att vara själv också. Inge illa menat Lauren :)  Älskar att du är här!

Får se om Jobbet ringer ikväll igen och det blir till att jobba. En tant på jobbet har sådan ångest så det inte är klokt, tycker så himla synd om henne för det finns ingenting jag kan göra. stackars pluttan.


Nu väntar pizzan på att få slänga sig in i ungnen, han fryser lika mycket som mig. Kanske skulle göra honom sällskap!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja jag vill verkligen åka iväg. Måste bara jobba en massa först men sen drar vi direkt!

2010-01-06 @ 01:02:37
URL: http://nolllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback