Nytt år, nya möjligheter!


Ja så har ännu ett år passerat fort som fan. Föstår inte var all tid tar vägen egentligen. Snart är man trettio och har förhoppningsvis man och barn. Nej men usch det vill jag inte tänka på nu.

Nyår firades på Gustafs Torg med underbara människor. Hade en rolig kväll med vissa saker man kunde ha skippat. Men så är det väl alltid med vårat gäng.

Jag börjar mitt nya år som jag avslutade det förra, på Daljunkaregården. Har varit här varenda dag nu. Varför ska jag klaga? Jag tjänar ju lite pengar iaf. Detta år ska jag verkligen ut och resa och vara borta mellan ett halv år eller ett år. Det skulle vara så himla underbart att komma iväg. Ska söka mig fler jobb också, så man verkligen kan jobba som en tok och sedan bara dra och ha gott samvete.

Snart ska en kompis ha barn också :)  Jag längtar som en tok och tycker det ska bli underbart roligt.

Moster ringde ikväll och sa att hon ska till Sälen på Sportlovet, så då följer jag med. Det ska bli riktigt roligt. Hon har lite skvaller till mig också, ska bli riktigt roligt att höra, haha..


Nää ska fortsätta jobba nu..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback