Istiden


Jag tror verkligen att istiden har kommit till oss.
Nog för att det är lite varmare idag men fan de är kallt alltså.
Jag skulle vilja vara på Kap Verde nu med mamma och Pappa.
Gud så skönt det skulle vara att ligga och sola och bara mysa.
Jag får dra i vinter istället, synd bara att det är så långt dit.

Ska jobba som en tok nu iaf, ska ringa angående ett annat jobb imorrn.
Hoppas verkligen man kan få in en fot där så man har två jobb.
Jag måste verkligen göra någonting som jag verkligen vill detta år.
Jag vill verkligen resa och därför kommer jag göra det.
Jobba som ett as och spara alla pengar, strunta i krogen och bara jobba.
Ska kolla alla lediga turer på jobbet och det var några helger.
Det känns otroligt skönt.

Snart flyttar Sandra till Barcelona och Emma har redan gjort det.
Tror att det kommer bli kanon bra och att dom kommer lyckas med sina mål.
Men tro inte att ni blir av med mig för det inte ;)  Jag kommer allt och hälsar på.

Pratade en sväng med Lina på msn och nån dag ska jag över till henne och dricka te.
Det ska bli mys, var ett tag sedan nu.

Jobba inatt igen med Olsson och höra allt tjat om hur dåliga vi vikarier är ;p
Haha.. ett internskämt mellan mig och Mia.
Vi får se om det blir en lugn natt så vi kan kolla på Tobbe och gänget i Köping.
Dom är ju för bra, Tobbe är ju klockren.

Nu måste jag diska sen åker jag hem till Robin för att kolla på hockey.
Sedan blir det en tredje natt på Daljunkaregården med mina älskade gamlingar.


/Sofie





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja som sagt istiden är här nu ..

Haha Tobbe är klockren! Han skulle jag lätt jobba med! :) Hör av dig någon dag då angående te :)

2010-01-12 @ 17:52:28
Postat av: Anonym

Hoj.

Ja vi kör en roadtripp i sommar, skulle vara sjukt kul. Specielt när jag har blivit så jäkla rastlös och vill gö en massa hela tiden typ :P Fast just nu känns det för kallt för att det ska bli riktigt kul. Men sommar sommar sommar ;)

Yes, ses imorn :)

2010-01-12 @ 23:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback