Om åtta timmar..


Yes åtta timmar kvar tills nersläpp och jag är faktiskt nervös.
Ser fram emot det took mycket och det ska bli underbart att komma upp igen.
Stämningen och alla underbara människor, men inte minst mina hockeykillar ;)
Det är min och pappas ensamtid och jag älskar den.

Efter hockeyn så ska jag och Robin hem till Sandra och Fyran på Fredagsmys.
Det ser jag verkligen framemot.
Skulle ha träffat Milla efter jobbet men såklart så är det saker ivägen.
Vi måste ses snart älskling, du är saknad <3


Imorn drar jag från Sverige till förhoppninggsvis till varmarebreddgrader.
Ska bli så underbart att bara åka familjen igen, i love it!



Snälla lyssna på mig och lita på det jag säger.
Jag tänker inte göra samma misstag igen.
Du är för värdefull för det!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååh jag är mest avis, vill också på hockey =( Ses sen efteråt!

2009-09-18 @ 12:29:31
URL: http://nolllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback