Grattis Pappa


Idag fyller pappa 50 så grattis pappa!
Festligheterna har varit igång i en månad nu tror jag.
Han fick långfärdsskridskor av mig och bröderna.
Ska nog köpa mig ett par jag också tror jag.

Idag träffa jag Magda på stan och det var riktigt roligt.
Prata om allt mellan himmel och jord.
på onsdag bär det av till Leksand och kolla när dom möter Örebro.
Vi hoppas på en stor seger och sedan mycket dans på etage.

Jag tänker väldigt mycket på dig just nu, jag hoppas verkligen att allt ordnar sig.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, du är underbar och jag älskar dig!

På fredag blir det friterad banan med glass hos Milla.
Lovely!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Såg den fina 50års skylten över solliden skylten igår =)

2009-09-29 @ 15:43:41
URL: http://nolllan.blogg.se/
Postat av: Lauren

Nu du ska jag bli bättre på att kommentera! Hoppas att du och Milla hade skoj idag och att din pappa hade en underbar dag igår! Hälsa dalarna från mig ;)



PUSSS på dig love <3

2009-09-29 @ 20:17:13
Postat av: Emelie

Tja, de är fint. Hur är det själv? Du jag följer me när som helst!!! Jag vill upp nu!! =)

2009-10-01 @ 20:49:49
URL: http://nolllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback