Att Gå Till Jobbet


Och sedan få åka hem igen.
Ja så såg min morgon ut, började kvart i sju och tog rapport.
Sen fick jag reda på att en på natten är sjuk måndag, tisdag och onsdag.
Så självklart springer jag till min moster och fixar så jag får dom nätterna.
Så jag fick åka hem från jobbet vid halv åtta för att åka tillbaka till nio ikväll.
Det känns faktiskt väldigt skönt för då får jag iaf 30 timmar.
Så jävla skönt att jobba natt också så det gör mig ingenting.

Nu ska jag tvätta eller en maskin är redan igång så ska byta snart.
Väntar på att Pontus ska komma hit och koppla in min tvättmaskin.
Måste koppla ström och grejer och det är ingen ide jag ger mig in på det.

PÅ onsdag börjar det, den underbara Hockeyn igen.
Ska bli så jävla underbart att se dom igen.
På fredag blir det Ejendals arena med pappa <3
Finns ingenting bättre att göra än att kolla på hockey med pappa.
Helt jävla underbart och jag stormtrivs varje minut.
Jag lääängtar...


Nej tvätten var det ja...





Kommentarer
Postat av: åsa

om du säger att ni är studenter så får man boka studion gratis =)

2009-09-14 @ 16:10:52
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback