Sluta aldrig att drömma.


Det har man fått höra sedan man var liten.
Jag tänker aldrig sluta drömma.
Varesig om det är stort eller litet är det underbart att drömma sig bort.
Det finns ingenting bättre än att vara på en underbar plats med en underbar människa.
Om det bara är i drömmen man kan vara tillsammans så låt det vara så.
Drömmar är underbara, hoppas bara att endel kan bli sanna.
Denna dröm ska jag kämpa för och verkligen göra mitt yttersta för att den ska slå in.
För ingenannan kommer göra så mina drömmar slår in.
Jag måste göra det själv och denna gång ska jag lyckas!

Ska kolla på Leksand ikväll med Camilla.
Ska bli underbart kul, vet inte när vi umgicks sist.
Efter hockeyn blir det Pitchers och lite öl.
Riktigt skoj ska det bli.



Han med stort H finns där fortfarande.
En dag, jag säger bara.. En dag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback