sällskap


ikväll ska jag inte sitta ensam hemma utan det blir att sitta på solliden med underbara människor.
vi ska kolla när Leksand spöar Malmö ikväll och dricka en eller annan öl.
Sen bär det iväg mot Pitchers hoppas jag, om någon nu vill följa med mig.

Igår var jag hem till moster och kollade på Paranormal activity eller vad den heter.
De skulle jag då aldrig ha gjort, så jävla läskig film och att det har hänt på riktigt.
Nej sådana filmer är ingenting för mig och endå har jag gått med på att se en annan.

Jag är inte mitt vanliga ja för tillfället.
Sur och grinig mest hela tiden.
Jag vill inte vara så.
Nej fram med den glada Sofie igen.



Ha en trevli kväll!




Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas ni hade en trevlig kväll igår? Hade velat vart med om jag kunnat. Men vi ses ikväll :) Puss hjärtat!

2009-11-14 @ 06:52:25
URL: http://sandrahjertquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback