Att låta som en gris..


Kan verkligen få en att skratta till tårar, iaf om man är med rätt människa.
Ikväll gick jag över till Sussi, Demian och Anastacia.
Sussi åkte på möte och Demian höll på med sitt medans jag och Anastacia roade oss själva.
Vi satt i soffan och kollade på varandra och lät som grisar.
Skrattade så jag fick ont i magen, åhh vad underbart det var just då.


Älskar det drä enkla och lilla med livet.
Man behöver inte göra världens grej för att man ska ha kul.
Ibland räcker det bara med att sitta i soffan med en 3åring och låta som en gris.
Jag uppskattar verkligen sådan minuter till fullo.
Är så glad att jag är en del av deras liv.

Funderingarna är många och svaren är få.
Men jag vet att dom kommer.
Sakta med säkert.




Dominikanska Republiken 2006

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback