Annorlund


Vardagen är inte densamma som bara för en vecka sedan.
Jag och Cuddle myser och igenom dagarna då jag inte jobbar.
Annars träffar jag mina underbara vänner och känner mig lycklig.
Lina har åkt hem och det är tomt i lägenheten.
Kanske så det ska vara för ett tag?

Hösten kommer med stormsteg och snart är väl vintern här.
Tycker inte om när det blir sådär riktigt jävla kallt.
Men på samma gång är det så underbart mysigt när vinter är här.
Ska vara ute och leka så mkt som möjligt.
Ska nog införskaffa mig ett par långfärdsskridskor.
Jag och magda ute på skön och bara mysa <3

Funderar på att ta med mig några på hockey på onsdag.
Det är ju gratis med tidningskortet, dricka lite cider och kolla på hockey.
Det är ju för mysigt!

Tack för i lördags alla som var med, ja hade riktigt roligt!





Jag och BabyGirl i london!
Åhh vad jag längtar tillbaka!






Kommentarer
Postat av: L

Vill se kort på cuddle, kan tänka mig att han har växt mkt sen jag såg det charmtrollet!



Förresten, vem är Jordan som det stod att du hade klätt ut dig till? såg dig på halloweenkorten på Josse's Facebook! :)

2009-11-02 @ 20:31:30
URL: http://www.metrobloggen.se/roadtofreedom
Postat av: Sofie

Ja jag ska läga ut kort på honom :)

Katie Price Jordan, porrskådisen ;)

2009-11-02 @ 22:03:10
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback