Skräckfilmer

 
Jag och Lina satt framför tv hela kvällen igår och kollade på skräckfilmer hemma hos henne. Jag som blir rädd för vad som helst men det gick väl. Trodde popcornen skulle flyga all världens väg i hela lägenheten men vi klarade oss. Såg på två bra skräckisar faktiskt, kommer dock inte på vad dom heter. Haha min och Linas humor är ju total klockren. Skrattade så himla mycket igår, trodde aldrig att det skulle ta slut. Mina kommentarer till filmer måste våra dom bästa som kan fällas under en film. haha...

"ska hon verkligen komma upp sådär?? hon ser ju ut som en Grobian!!"
"Meeeen håll käften, dom skulle ju vara tysta."

Haha Lina vi kan vi :P

"Jag har bara druckigt en halv öl och min är nästan slut"

Förstår om ingen begriper någonting :)

Ikväll kanske det blir en öl med Åsa. Mina tomtar vill ju inte vara fulla med mig när jag äntligen är ledig en onsdag, dålig stil där. Tur att man har Åsa som alltid är ölsugen, precis som mig :)



Näää dra åt skogen!







Kommentarer
Postat av: åsa

sorry att jag bangade igår! men vi tar igen det nästa onsdag om du ska ut då :) puss

2009-05-14 @ 14:38:36
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback