Beställning!


Japp Lina tyckte jag skulle skriva blogg så då gör jag väl det :)
Sitter och kollar på Gossip Girl nu, läser ju böckerna också så det är lite skillnad.
Men men det funkar iaf. de är ju bra båda två delarna.

I lördags var det festligheter hemma hos Botte.
Riktigt skoj att festa med Flum, Roy, Botte, Lina och alla andra igen.
Det blev som vanligt krogen, vi skulle faktiskt på Harrys men den långa kön gjorde att det blev Etage.
Alltid lika roligt när man är där med Lina och vi gick liiiite väl långt in i dimman tyvärr.
Men roligt hade vi ju iaf.

Leksand igår var en besvikelse, fy fan säger jag bara.
Tårarna rann innan matchen var slut, fan va besviken jag är.
Men det är ju som vanligt, det känns som det trist att säga.


Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: fridiis

hej min söta ! fy för leksand. O hej på din blogg igen :) 4 dagar kvar babe sen är jag in falun. Fläskis tiden börjar snart igen ! iiiihhhh

2009-03-24 @ 18:28:57
URL: http://fridakarls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack :) ja ihelgen blir det förhoppningsvis utgång, andrea och hennes pojkvän kmr så det blir nog parteeey :) har du några planer? Pussis

2009-03-24 @ 19:05:54
Postat av: Linn

jag som skicka senaste :P

2009-03-24 @ 19:06:30
URL: http://linnlundin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback