Hockey!


Yes min gårdag bestod mesta dels av hockey.
Fick hoppa in och jobba natt på söndagen så sov ett tag igår.
Vaknade käkade och åkte till Nautilus på intro.
Känns riktigt bra att ha kommit igång med tränandet.
Efter det var det bara hem och käka sedan leksand med pappa.
Såg när Troja besegrades med 10 - 1 tror jag de blev tillslut.
Sedan var det ju hockey 01.30 inatt också.
Små kronorna mot Canada, snacka om att man var förbannad när man kolla.
Men men domare som inte vågar säga ifrån får man väl räkna med.


Dags för en Semla och mys med min karl.

Kommentarer
Postat av: åsa

klart du ska skriva en årskrönika du med! :) roligt men krävande, hehe.

2009-01-06 @ 21:01:53
URL: http://gnizzel.blogg.se/
Postat av: Karolina

Ingen aning om va det va. Spysjukan kanske? haha!

Ja vi får hitta på något som är gratis då eller nästan iaf. Har så sjukt lite pengar så jag är alldeles deprimerad.

Pusspuss

2009-01-07 @ 20:40:38
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback