Host Host och Snörvel


Ja så ser mina dagar ut nufötiden.
Fy vad det är jobbigt att hosta så man nästan spyr och snora som jag vet inte vad.
Äckligt är det iaf och jag vill att det ska ta slut nu.

Veckan har bestått av fika nere på stan och umgås med några av dom bästa.
Igår blev det öl (?) Ja jag vet hel mysko. men drack faktiskt bara tre.
I bojsen med Karro, Lina, Fegga och Mattias.
Helt okej kväll med många skratt och roliga skämt.

Inatt ska jag tillbaka till Dalis och härja.
det blir jag och mamma inatt så det blir säkert kanon.

I lördag så bjöd herr mjöberg på fest, riktigt roligt.
Har inte träffat honom på jättelänge så det va skoj att skåla med honom.
Spelade kort och lyssnade på gammal party musik, helt underbart!
Saknade Lina, Lauren och Milla bara, ni skulle varit där tjejer.


Bjuder på lite bilder från mjöberg och från igår.



Herr Mjöberg bjuder på fest:

    


Tisdagskul i Bojsen:

   





Kommentarer
Postat av: Karolina

Hihi! Va kul att få synas på din blogg äntligen babe. Jag är så glad att vi har kommit varandra närmare och att vi umgås massa hela tiden. Det hjälper mig att hålla mig på benen. =)

Love you <3

2009-02-11 @ 19:05:16
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: Jasmina

Men tack du.. gullig du e:)

2009-02-12 @ 20:21:12
URL: http://mmiina.blogg.se/
Postat av: milla

hej sötnos...

det ligger på elfsborg vid ramhuset, den är jättefin=)fikan jaa...jag vet inte, det började med att leya fick magsjuka, sen jag & furre, sen fures mamma sen min, sen trodde vi att det var klart,,men nu spydde leya inatt så vi sticker till min lägenhet och blir kvar där några dagar för att slippa ur den här cirkeln nu, så vi väntar väl tills det frisknar till. saknar dig stumpan.

2009-02-13 @ 08:16:54
Postat av: Lina

Men haha ta bort alla fula kort! idag ska jag hem till någon av hans kompis efter jobbet vi ska ses på stan .. Pinsamt svar JA! haha få se hur det går .. måste ses snart igen puss gumman!

2009-02-13 @ 19:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback