Känslor


Ibland eller i vissa situationer önskar jag att jag inte hade så många känslor. När känslor är med i bilden kan man väldigt lätt bli sårad. Vi tjejer tänker oftast för mkt och pratar sönder minsta lilla detalj iställer för att bara låta det vara och se vad som händer. Jag hatar att jag inte bara kan skita i vissa människor och vissa saker. Jag skulle verkligen bara vilja stänga av mina känslor och bara bry mig om mitt eget. Jag har alltid varit en människa som bryr mig mer om andra än mig själv. Har mina kompisar mått dåligt har jag satt dom i första hand och sedan tagit itur med mig och mitt liv. Jag måste börja tänka om där. Jag har gjort det till viss del men jag måste verkligen börja lägga mer energi på mig. Och på mina vänner och skita i vad allt och alla andra tycker.

Slutar om drygt 3 timmar då blir det hem och käka frukost sen upp till gymmet. Ska bli skönt att äntligen ta sig dit. Får se hur mkt jag orkar med tanke på att jag är förkyld men ska iaf bli skönt att röra på sig. Så man kanske kan komma igång med träningen på riktigt.

Jag är så glad och samtidigt lite ledsen. Jag är så glad för din skull min älskade vän och jag är faktiskt tacksam över att du iaf inte ska flytta till typ Skåne :)  Det är ju som sagt inte allt för lång bit du flyttar.


Amazing Horse har fan alla mina vänner lagt upp nu. haha den är ju klockren. Min bror har bra musiksmak måste jag ju bara säga.




Kommentarer
Postat av: Karolina

Gumman vi kommer åka och hälsa på henne :) Det vet du ;) <3

2009-12-08 @ 22:50:55
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback