Caramelldansen


Haha hittade caramelldansen på engelska nu. Riktigt roligt. När vi gick i hmm, åttan tror jag spelades denna flitigt och vi dansade dansen också. Haha så himla roligt. När Niklas var här för några veckor sedan fick vi ju lov att dansa den. Det är så mycket vi för längesedan då vi hade som roligast.





Idag var jag och Ullis nere på stan och handlade en present till Anastacia. Sen blev det lunch på etage. Ikväll ska jag nog bara ligga framför tvn och kolla på hockey. Jag tror inte jag gör annat på kvällarna. Men roligast är iaf att kolla på Leksand. Ska dit imorrn :) Haha roligast var iaf sist jag och pappa var där och jag fick med honom på mina upptåg. Haha vad gör man inte för sin dotter. Pappa: Du är bäst!


Mina dagar är som bergochdalbanor. Ena dagen är allting kanon och nästa vill jag bara ligga i sängen hela dagen och gråta. Förstår inte varför man ska vara så himla ostabil för. En dag vänder väl det också, kanske när man får lite strucktur i sitt liv. Skulle verkligen behövas i mitt.



Kommentarer
Postat av: Karolina

Ja eller hur! MER SNÖ ÅT FOLKET!! :D hihi! <3

2009-12-02 @ 12:54:41
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback