Blood Diamond


Jag och pappa kollade precis på Blood Diamond på 3an. Det är verkligen hemskt hur folk beter sig mot varandra. Folk i samma land. Sen är det hemsk med dessa diamanter, konfliktdiamanterna. Det är helt sjukt. Jag skulle inte vilja gå runt med ett halsband eller en ring med en konfliktdiamant i. Fy sjutton, det ska man alltid vara noga med att kolla upp om man skulle köpa en diamant.

Imorrn blir det tillbaka till Dalis igen, ska bli riktigt roligt faktiskt. Får se om möjligheterna för att få ett vik nu är stor. Jag hoppas iaf på att jag kan få ett. Skulle vara underbart att veta hur man jobbar i ett år framöver. Ja det hoppas jag verkligen på. Vi får väl se hur detta slutar.






Brittany Murphy dog idag. Det sägs att anledningen var hjärtstillestånd som hon fick i duschen. Hon blev bara 32år. Det är hemskt när folk dör så unga. Jag kommer mest ihåg henne från 8 Mile och filmen när hon spelar mot Aschton Cutcher eller hur han stavas :P 




Godnatt till er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback