06.45


Då började jag imorse så klockan stod på 06.00. Vet inte när det hände senast. Men jag kom iaf upp och i tid till jobbet. Det första man fick göra på jobbet var att sitta hos en tant som inte hade många timmar kvar i livet. Usch det är baksidan med detta jobb. Annars trivs jag som fisken i vattnet jag tycker verkligen att det är super kul. Måste iaf söka nått mer jobb. Får se om jag får jobb hos Libra.
Jobbar sex dagar denna vecka det känns kanon. Skulle ha slutat 14.00 idag men det fattas folk så får jobba till minst 16.00 men det är ju pengar iaf.

Ikväll blir det hockey med pappa, Leksand - Västerås. Vi hoppas på en seger idag efter förlusten i onsdags. Jag tror på seger ikväll. Känner på mig att jag kanske kan få träffa dig också. Jag skulle bli överlycklig isåfall!

Planerade lite inför nyår igår. Jag, Magda, Sandra och Emelie fikade och snackade en massa. Jag tror det kommer bli kanon. Hoppas bara att det blir så som man planerat.

Just nu vill jag ha took mycket snö och känna julstämingen, men nääää ingenting känner jag.
Kanske kommer på lucia då man hör alla mysiga låtar :)
Har ni någon favorit jullåt?

Jag tycker om denna :)





Men det finns ju så många underbara låtar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback