Hello It's Me Again


Yes fan va flitig jag börjar bli på att skriva blogg nudå.
ett + till mig på den fronten.

Har mest sovit dessa senaste dagar.
Har jobbat hela nätterna och sovit på dagarna.
Sitter på jobbet nu också och hoppas på en mild natt.

Imorse när jag och morsan slutade så åkte vi hem.
När vi kom in i köket satt hela tjejligan där, eller nu heter den väl tantligan.
Så vi käkade frukost allihopa och sedan tog dom med sig mamma.
Först klädde dom ut henne till en emo, haha så snygg hon blev.
Sedan satte dom sig i bilarna och åkte mot Skavsda, därifrån blev det flyg till Bratizlava.
Haha igen aning om hur det stavas men men.

Ledig fredag lördag så nu blir det party i helgen igen, i love it!
Ska bli så kul, PP kommer hem också så imorrn hoppas jag hela gänget samlas igen.
Det skulle verkligen vara så skoj.
Vi får hoppas på det bästa, och det bästa är att jag, Milla och Lina ÄNTLIGEN ska festa ihop igen.


Bjuder på lite bilder från Peace And Love - 08 Åhhh så underbart det var!!


   




Haha, fråga mig inte vad jag gör :p

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Haha vem är han;)

2008-09-04 @ 23:33:09
URL: http://annaludde.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi får se jag har inte bestämt mig ännu.. ska nog ut i morgon med.. men du får väl ringa och tjata kanske kan åka in nykter..:)

2008-09-05 @ 15:36:06
URL: http://annaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback