Ännu en helg har kommit och gått.


Ja ännu en helt har gått förbi oss.
Fan va tiden går fort nu fattar inte.

I fredags kom Schölin hem så då var det bara att ställa upp med fest.
Lånade brorsans lägenhet eftersom han var i Norge.
Jag städade och tog en öl, lyssna på lite musik och dansade för mig själv.
Efter ett tag så kom Linn så vi satte oss och snacka lite och vänta på folket.
Efter ett tag kom Camilla och gänget och fler folk.
Vi blev ett jävla gäng efter ett tag. Schölin kom och glad blev jag.
Lordan, Fyran och Eriksson kom efter ett tag också mkt roligt.
Vi tog en taxi ner till etage vid 00 snåret och gick in där.
En riktigt trevlig kväll måste jag säga.

Gick upp i tid på lördagen och mådde bra.
Käkade och fick sedn världens mensvärk så gick och la mig.
Efter ett tag kom världens bästa pojkvän och la sig bredvid för att mysa lite.
Vi gick upp vid halv 6 snåret och gjorde oss iordning.
Skjusade mamma, pappa, kent och marianne till Karls och åkte sedan till Maja.
När vi kom dit var det maja, helena, kristoffer och henrik där.
Vi käkade god mat och dom andra drack gott, en annan fick dricka vatten.
Vet inte när jag var nykter en lördag senast förutom när jag jobbar då.
Vi blev kvar hos maja och kristoffer tills klockan nästan blev 00.
då tog jag mammas volvo och skjusade ner alla människor.
Vi skulle in på Harrys och rock loss och även träffa Milla och Martina med flera.
Men vi fick hinder påvägen och vi kom aldrig så långt.

När klockan började närma sig två och vi frös tillräckligt så skjusade jag hem Maja och co.
Sedan åkte jag och Baby och hämtade pappa och co och körde dom till Hosjö.
Sedan hade jag ju en lillebror som också var ute så fick åka in igen till stan och hämta honom.
Stod och väntade utanför etage i evigheter (eftersom han alltid är sist)
Hittade på Dahl utanför så stod och snackade med honom ett tag.

Tror jag och robin var hemma vid 4 snacka om sen kväll/natt även fast man inte var ut.
Gjorde iordning lite att käka och gick sedan och la oss.

Idag gick jag upp vid halv 7 de är duktigt för att vara jag kan jag lova.
Kunde inte sova när Robin gick till jobbet.
Hämtade mamma från hennes jobb och åt frukost med mamma och pappa <3

Nej nu ska jag göra någonting att käka...




Alla blommor vi hade fått när vi kom hem från Thailand - 04


Kommentarer
Postat av: maary

hej sofie! jag läser inte så mycket bloggar, är helt slut på kvällarna så jag sover mest. men nu har jag läst ikapp lite. jag hoppas verkligen att allt blir bättre jag, tack för dina kommenterar. de värmer :) kramkram!

2008-09-15 @ 19:04:47
URL: http://somethingaboutmaary.blogg.se/
Postat av: Martina

Jo min helg har varit bra, festade lite med några kompisar på lördagen annars har jag mest myst med pojken. Hoppas du får en bra kväll tjejen :)

2008-09-15 @ 19:37:06
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: Jasmina

Hej du, hm.. jag har en egen diet, hah.

Äter inge socker, mindre kolhydrater, mer sallad och rör på mig väldigt mycket.

Sugen på nåt själv eller? :)

2008-09-15 @ 20:28:28
URL: http://mmiina.blogg.se/
Postat av: Jasmina

Ja men satsa på gymet då, det finns inga ursäkter att inte göra det om man vill börja träna:) Just do it! Good luck.. heh.

2008-09-16 @ 19:47:44
URL: http://mmiina.blogg.se/
Postat av: Lina

Hehe jasså vaddå för fest hade du tänkt dig? Fyrans? men jag har inte bestämt något än .. det enda jag vet är att jag ska beställa svarta linser och garanterat vara utklädd detta halloween :) det kommer förmodligen bara bli etage på kvällen iaf och det är så tråkigt :( man kan aldrig bara ha en hemmafest liksom. snart MÅSTE vi ses gumman! Puss love!

2008-09-17 @ 19:29:07
Postat av: martina

tyckeru? vad snällt av dig, försökte få den lite höstig :) hur äre med dig? Kram!

2008-09-21 @ 23:28:27
URL: http://martiiniz.blogg.se/
Postat av: åsa

tack så mycket sofieeee!

men du, dags att uppdatera bloggen? jag som börjar bli så duktig måste peppa dig nu känner jag ;)

2008-09-22 @ 22:15:28
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback