För vi kommer från Dalarna,


Kommer från Dalarna och dalarna är vårt de är vårt de är vårt de är vårt!!

Så jävla härlig stämning uppe i ejendals igår, går inte att beskrivas med ord.
Leksand va riktigt riktigt bra i första men sen blev det hawaii hockey.
Vi lyckades iaf vinna och publiken med Superstars i spetsen var underbara!
Drakarna däremot kan jag inte säga så mycket om (dom hördes inte)

Igår var jag alltså uppe i Leksand med pappa och kolla på hockey.

Idag ska jag på massage samt att Kerstin ska ta ut mitt löshår.
Behövs nu innan vi åker utomlands.

Nu börjar resfebern komma sakta men säkert =)
Men jag har en natt kvar på daljunkaren först.



Tvättmaskinen va det ja!





Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tror på mallorca :) haha nej jag har ingen aning hjärtat men hoppas att ni får en underbar resa! älskar dig puss

2008-10-11 @ 16:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback