Trevlig Dag!


Hej på er =)

Idag har jag målat ett till lager inne i badrummet.
Skjusade in Patrik på möte vid 12 tiden så då passade jag på att hälsa på söta Helena.
En snabbis var jag där och vi skvallra som vanligt :p
Sedan gick jag och bror till american take away och käkade lite mat.
Saknade min Frodo där, men hoppas på att få se dig ikväll :)
Åkte hem och målade klart efter det och nu sitter jag här.

Ikväll ska jag kolla på hockey igen, Mora - Aik varför vet jag inte.
Håller inte på någon av dom men men.
Tar mig nog även en öl till matchen, det är gott.
Hade hoppats på att Linisen var sugen på öl men hon svarar ju inte.
I brist på annat får jag väl sitta själv med tvn då ;)

Nu loggade världens underbaraste Monica in.
Åhh och nu världens bästa Maja =)

Jag har världens bästa kompisar, finns tametusan inga bättre än er <3


Hej Hopp!





Kommentarer
Postat av: Helena

De finns inga bättre än alla oss så klart <3

2008-11-14 @ 15:18:22
URL: http://hhelena.blogg.se/
Postat av: Linn

hej gums! vi blev kvar på den där festen lite för länge för att kunna gå in på krogen :( men var det roligt? vi får ta igen det någon annan gång :D

pusssiss

2008-11-15 @ 15:30:06
URL: http://linnlundin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback