Nu har jag legat på soffkanten.


Ja nu var det väl ett tag sedan jag skrev igen, förstår inte att det blir sådana glapp ibland.
Vad har hänt då tro. I fredags var jag, Patrik och Jokern hemma hos honom och kollade på Mora - Aik.
Slutade med AIK seger där. Putte körde oss sedan till Ponken där vi satt ett par stycken och drack lite.
Sedan drog vi vidare mot etage, eller iaf jag och Karin.
Otroligt roligt att träffa dig igen tjejen =)
Vi satt där och snacka ett tag och bara var, träffade även Carro där.
Men denna kväll var jag på tok för nykter på etage, faktiskt.

Lördagen var det fest på Solliden igen, gud va fest vi har hela tiden.
Dags för mammas 50års kalas för jobbet.
En mycket trevlig kväll med mycket sång, dans och tävlingar.
Kvällen slutade runt 4 snåret då dom sista tappra själarna gav sig av i taxin.

Söndagen var en ligga i sängen dag, mycket mycket skönt.
Kollade på film och käkade gott.


Jag har sådan julkänsla igår så det är skrämande, När jag går i affärer med tomtar så vet jag precis vilka jag ska köpa.
Det kommer bli så himla mysigt i lägenheten under jul. =)  Älskar verkligen Julen.
Igår blev jag helt plötsligt sugen på julbord bara sådär.
Allting är ju så gott. Julknäcke, Julskinka, Janssonsfrestelse, Köttbullarna, Prinskorvar, Ägghalvorna, åhhh gud så gott =)

Nää nu ska jag göra mig iordning, ska till Ecole och äta lunch med Två av dom bästa jag har!

 
Så otroligt snyggt kort på oss tjejer ;)




Kommentarer
Postat av: Helena

Förstår inte riktgit hur vi kan va så snygga jämt ;)

2008-11-17 @ 11:35:49
URL: http://hhelena.blogg.se/
Postat av: åsa

tack sofie. kram

2008-11-18 @ 07:56:51
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback