Staden


Usch helt otroligt vad jag är på stan nu när jag inte jobbar nått.
Har varit där nere idag igen med Robin och sedan träffade vi på Lina.
Jag och Lina såg även våran kärlek gå eller rättare sagt rulla förbi <3
Åhh han är så söt.

Efter många timmar på stan satte vi oss på en bänk och drog repliker ur disneyfilmer.
Haha dom är klockrena och så jävla bäst.
Roligt som fan när man är lite äldre och förstår alla skämt som verkligen är inbakta i filmerna.

"Kila, sniff, frys!"
"Men mina spenatknyten"
"Berätta vart den talande Laman gick sen sparkar vi in dörren,
Du menar väl ANNARS sparkar vi in dörren"

Haha så jävla roligt!
Du och jag Lina vi kan vi <3

Schölin kommer inte hem i helgen kommer nästa istället.
Lite tråkigt men ännu roligare att ha henne här på FaluKalaset.
Längtar till Lördag, hoppas på bättre väder bara!!


Heja Sverige!!




Kommentarer
Postat av: åsa

hehe vadå för kärlek? :P

2008-05-14 @ 19:46:55
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback