Sol Och Endå Kallt =(


Ja usch och fy vad det har blåst kallt idag.

Vaknade imorse av att Helena hade skickat iväg ett sms, hon ville leka med mig idag och jag säger aldrig ner till henne :) gick upp och käkade frukost, diskade och gjorde mig iordning Robin följde också med ner på stan.
Traskade omkring där kollade in Gina lite men hittade ingenting. Okej jag var inte sådär överambitiös och kollade heller så kan bero på det. Magarna började kurra så vi gick till kina/Thai och käkade lunch. Otroligt god mat och mätt blev man. Mat är ju så himla gott, förstår varför jag äter jämt :p

Var hem till Hosjö en sväng och fixade med CV och sådär, åkte sedan tillbaka till stan.
Helena gick hem och Robin och bror åkte till tippen.
Jag gick hem till Robin men stannade till då någon visslade på mig.
Vända mig om och såg Millas söta ansikte.
Följde med henne och Leya ner på stan och snackade lite skit.

Så dagen idag har varit väldigt bra, kom hem för ett tag sedan och kollade på andra avenyn och käkade.
Så nu vet jag inte riktigt vad som händer, men nått äre väl alltid.

Schölin kommer hem till helgen så på fredag är det tjejkväll som gäller.
Järngänget samlas igen fan va kul vi ska ha!
På lördag är det brännboll på Udden i Hosjö för den som känner sig sugen.
Hoppas vi blir mycket folk det kommer nog bli en lyckad kväll!



Tack För Idag Helena Och Milla :)



Kommentarer
Postat av: Lina

Ofta du skrev blogg igår då? du lovade kvinna! haha nej men inte jag heller, min dator hängde sig som fan så jag sket i det .. ska skriva senare idag :) ha det bra syns på stan! puss

2008-05-14 @ 11:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback