Grattis Maja!


Idag eller ja snarare igår fyllde Maja 22. Dålig som jag är så glömde jag ringa och skickade ett sms 23.55
Ska ringa henne imorgon istället tänkte jag.

Igår var jag ner på stan med hjärtat och åt lunch på Kina, alltid lika gott.
Pratade om massa olika saker och bara hade det trevligt.
Gick lite på stan sedan och träffade på Kalle och Elin.
Det var inte igår så det var roligt att snacka lite.

Efter ett tag ringde Milla och sa att hon var påväg ner på stan.
Så vi träffade på henne och Leya och gick lite på stan.
Haha en fiskmås kom och anfall och Milla blev rädd.
Jag och Robin tyckte mest det var roligt :)

När vi skulle hemmåt så ringde jag lillebror så han fick köra oss till CG.
Handlade lite smått och gott och åkte sedan hem och la mig och sov.
Vaknade av att maten stod på bordet och robins puss.
Han stack iväg på fotbollsträning och jag sov ett tag till.

Tog en promenad till jobbet efter det och nu sitter jag här.
Jobbar imorrn natt också och sedan är jag förhoppningsvis ledig ett tag.
Man vet ju aldrig på detta bygge men man kan ju iaf hoppas.


Nej nu ska jag in på resdagboken och läsa om Fridas upptåg!



Kommentarer
Postat av: åsa

tack :) vi får väl se hur det går haha.
falukalaset brukar ju inte va kul numera..

2008-05-08 @ 08:17:55
URL: http://gnizzel.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej gumman. Japp det ska jag ha, i oktober :)
hur är det med dig då?
Kram kram

2008-05-11 @ 23:37:38
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback