Gamla minnen :)


Jobbade i lördags slutade vid två så jag hämtade upp Lauren och vi åkte till Solliden.
Snacka med mor och far och käkade lite glass.
Jag hoppade sedan in i duschen och gjorde mig iordning.
När vi var klara skjusade pappa oss till min moster där min BabyGirl var.
Hon fixade löshår, det såg jättefint ut när vi var där men då var bara halva håret klart.
När klockan började närma sig 6 så gick vi ner till Schölin som var hemma igen!!
Underbart roligt och Ingrid och Ove var också med. Helt otroligt roligt.
Grillade och drack öl och slasch ;)

Vi åkte vidare till Stockis sen och var där ett tag och drack och snacka skit.
Men Malin ville ner på stan så jag, Lauren, Tarek och Schölin åkte ner.
Robin blev kvar ett tag med grabbarna.

Kommer inte ihåg så mycket mer av kvällen, men hade nog väldrigt kul iaf.

Igår sa jag att jag skulle vara nyket nästa helg eftersom det blir två dagars 6 - 7.
 Men då ska vi ha inflyttningsfest för Farmor på lördag.
Så himla kul med släkten, det kan inte gå fel!
Grilla, spela kubb och brännboll och alkoholen som flyter i mängder, Underbart!

Nej nu ska jag diska sedan hjälpa min mor, senare blir det jobb =(



Solen kom med värme nu!





Kommentarer
Postat av: Lina

Åh jag som trodde jag skulle få festa med dig i helgen :( men nehepp inte det inte .. eller ska ni ner på krogen något ändå? Puss puss

2008-05-27 @ 00:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback