Överlycklig Över Ett TelefonSamtal.


Dasarna vann med 3-0 idag, grymt skönt.
Slutade 2 i serien så det tycker jag dom gjort bra.
Hade en bra hejarklack idag också.

I slutet av matchen ringer min mobil
.Bullen Min<3.
Jag blir överlycklig och svarar glatt.
Blir alltid lika glad över att få höra din röst.
Frida undrade om jag ville ut och åka med henne
och såklart svarade jag ja.
Så hon hämtade mig och vi brummade iväg till OKQ8 För att tanka.
Väl framme så gick det väl som det gick innan det funkade.
Men man kan då aldrig säga att vi inte har skoj ihop :)

For till Hosjö och hämtade kameran och sedan vidare till ICA Maxi.
Träffade Cissi, Malin, Johan och Lina. Snackade lite och köpte godis.
Sen begav vi oss till hoppbackarna.

Satt och Fläska och Frida berättade om hennes sjukt roliga resa.
Jag är inte alls avundsjuk *Vissel Vissel*
Så sjukt mysigt att bara sitta där vi 2 och snacka massa.
Snacka om old times, i love it!

Hon skjusade sedan hem mig och robin och nu ska vi kika på film.





Jag är så himla glad över att du är hemma igen Fläskis <3






Kommentarer
Postat av: Frida

Du är alltid så söt Sofie ! En äkta vän i alla lägen. Riktigt kul att träffas ikväll :) Som sagt vi har alltid kul tillsammans. Lovar att köra bättre nästa gng ;P Sovgott min fläskis <3

2008-06-18 @ 00:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback