Midsommar Över För Denna Gång.


Kolarbo i fredags var mys.
Drack och åt gott och världens bästa sällskap.
Småtimmarna började rinna förbi och jag och Robin åkte förbi Schölin.
Satt där och pratade och hade allmänt trevligt.

Igår vaknade jag och mådde som jag förtjänade.
Usch usch usch säger jag bara.
Så låg i sängen hela dagen sedan framför tvn ett tag.
När klockan började närma sig sex åkte vi ut till kolarbo.
Där bjöds det på god mat och kära människor.
Åkte hem runt åtta men innan så dansade vi stången.
Haha det va verkligen kul med min släkt.
Vi kan vi.

På kvällen blev vi nyktra.
Åkte runt i bilden istället och lyssna på musik.
Så idag mår jag riktigt bra.

Ska väl till Järnet snart och börja med alla saker där.




Gossip Girl blir det idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback