Ingenting.


Jag tycker fortfarande inte om dessa rubriker.
Man vet aldrig vad man ska skriva där.

Gårdagen var underbar lika så människan jag var med.

Idag då..
Ska snart ner på stan och träffa Lauren och Annika.
Försökte sova länge men vaknade ju titt som tätt så
när klockan slog halv 2 orkade jag inte försöka längre.
Gick upp och har nu diskat och duschat.
Jobba inatt det är därför jag har försökt sova.

Huur kul kommer det bli att jobba inatt då?
Fotbollen börjar 20.45 och jag börjar 21.00
Då ska man sitta på rapport till 21.30. SUCK!

Men tur jag jobbar med mamma som också vill titta.
Då blir det fotbollstittande först iaf.


Lite bilder från Lillebrors student kan jag ju bjuda på.




Precis efter utspringet!




Lika söt nu som då.




Sterre, Tomas och Niklas.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback