Se Världen.


Det är verkligen ett måste för mig, håller seriöst på att få panik här hemma. Jag vet inte vart jag ska åka men åka det ska jag. Funderar starkt på att åka och hälsa på Frida och Sara x 2 när dom är ute. Skulle vara helt underbart. 

Livet är lika dött (Om man nu får säga så) som vanligt. Händer inte mycket alls. och nu verkar det som om att Daljunkarn ska sluta ha oss timmisar. Det var verkligen en rolig nyhet. (inte) Så nu är det väl bara att sätta sig och söka jobb igen. Det som jag tycker om så mycket. Åhh blir trött på detta vill att mitt liv ska ha några saker som jag vet iaf. Men men det kommer väl med åren det också.


Sitter hemma i Hosjö för stunden och ska snart ner på stan för att träffa Robin. Får se vad vi hittar på för någonting. Alltid blir det ju nått iaf. Oavsett om det är viktigt eller ej.



Imorrn ska jag iaf äntligen få träffa Frida "Fläskis" Karls igen. Helt underbart känns det och kommer få en sådan där bra energi i hela kroppen efter vårat möte. Får det alltid och vi har alltid roligt. Du är Bäst!


Nej dags att dra mig ner på stan.



Riv inte krogarna ikväll folk!!





Kommentarer
Postat av: åsa

det är krulles syster som är gravid, om du vet vem det är? hon med lockiga håret... hehe ;)

2008-01-17 @ 12:25:06
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback