Saknad.


Saknaden är en känsla jag kommer bära med mig i drygt fyra månader nu. Idag sa jag nämligen hej då till Frida, Sara och Sara på tågstationen. Dom åker jorden runt nu och kommer vara borta till den 7e Juni. Frida Karls, du är en underbar vän och jag kommer sakna dig jättemycket. Lev livet nu vännen!

Har inte skrivit här på ett tag, så det är väl dags nu igen.
Det har inte hänt mycket på sistone, Har varit med Martina till Gävle, varit på personalfest och varit på tok för full. Annars rullar livet på som vanligt. Har fått en 75% tjänst på jobbet eftersom en har blivit sjuksriven. Den håller bara i sig till den sista Mars men det är ju alltid någonting. Skönt att det bara är nätter också. Trivs bättre på nätterna!

Nej ingen inspiration till detta nu, specielt inte när Robin ligger och ser så söt ut i sängen :)


Ska ringa min Frida "Fläskis" Karls nu!

God Natt!



Kommentarer
Postat av: åsa

vad jobbigt att vara ifrån sina vänner sådär länge :S men gud vad härligt att vara borta så pass länge :P

2008-02-05 @ 11:37:16
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback