Magsjuk.


Ja det har jag blivit, men den är nog påväg att försvinna. Usch och fy hatar magsjuka!
Började i söndags morse vid halv sex på jobbet såklart. usch usch!
Ska jobba imorrn och tror jag är frisk då faktiskt har inte råd att vara hemma.
Det är fan sjukt det, men strävar man efter någotning och behöver pengarna så.

Har bara legat i sängen hela dagarna nu, så himla tråkigt!

Annars händer det inte så mycket i veckan.
Jobba onsdag och Torsdag natt.
Hockey på fredag.
Melodifestivalen på lördag med Lauren och några fler hoppas jag.
Annars ska ja bara ta det lugnt. Känns som jag har haft bakfylla flera dagarna nu pga magsjukan.
Så orkar inte festa och hålla på nu när man för engångskull är ledig en helg så vill jag ta vara på den.

Vill ha en kväll med Malin, Camilla, Karro, Lauren och Henrik.
Skulle vara så underbart roligt, bara sitta hemma och snacka skit.
Umgås igen som vi gjorde förut, va så himla längesedan!

Nej Nu Är Det Gosip Girl Igen =)

Frida Karls du kan du :)


Hej Hej!




Kommentarer
Postat av: åsa

jobbigt med magsjuka! tur att det är bättre nu. var o varann mänska är tydligen magsjuk nuförtiden, antingen det eller dunderförkyld (vilket jag är) emil har varit hemma från jobbet pga magsjuka. härliga tider!

2008-02-19 @ 20:54:20
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback