Äntligen Lite Ledighet.


idag har jag faktiskt varit ledig. Imorse när jag kommit hem från jobbet käkade jag frukost med pappa.
Efter det bar det av ut till Tulfen, låg och kollade på Duck Tales och kelade med honom tills jag somnade.
Vaknade av att mamma ringde och väckte mig och fråga om jag skulle med ner på stan.
Jag svarade ja men somnade om igen och missade henne, skicka ett sms att  jag ville med.
Hon och pappa kom hem och hämtade mig och släppte av mig på Willys där jag kunde ta brors bil.

Har varit på kupolen idag och skulle hälsa på Karro på Gina.
Men inte va hon där inte när vi var där, tråkigt!

Jobbar imorgon igen, dock bara 13.45 - 15.30 så det blir skönt.
Efter det blir det fika på stan med BabyGirl.


Nej nu ska jag krypa ner bredvid Robin.


Godnatt!



Kommentarer
Postat av: åsa

ny design ser jag, snyggt :)

2008-02-13 @ 10:03:09
URL: http://gnizzel.blogg.se/
Postat av: Karolina

Jag har ju lov hela veckan nu ju... åker till göteborg på söndag. Förlåt jag glömde svara på ditt mess ju :( Nu va jag taskig! vad gör du resten av veckan då? Jag är ledig och helt ensam tills fredag.
Pusspuss

2008-02-13 @ 18:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback