Då var julen över


För denna gången också.
Haft en helt underbar jul, god mat och trevligt sällskap.
Var ute i Kolarbo med släkten och käkade gott, drack gott och spelade spel.
Juldagen jobbade jag natt och tack och lov för det.
Såå jävla skönt att man inte gick på Magasinet, verkar ju ha varit panik där.
Är så glad att jag sa ja till att jobba istället.

Annars har jag inte gjort så mycket annat än varit ledig.

Den 26/12 var det ju fyra år sedan vi var i Thailand och Tsunamin kom.
Michus hade födelsedags så jag träffade nästan alla som var med oss.
Stjärne är i USA så dom träffade vi inte.
Känndes så bra att träffa alla och umgås med dom igen.

Jag fick faktiskt ett gymkort på Natilus i julklapp så nu jävlar ska jag komma i form.
Hoppas på att Helena också har köpt nu så det bara är att ringa så drar vi :)
Ska köpa ett till Robin också så ska vi väl försöka komma lite i form.
Haha det kanske är försent redan, vem vet ;)


Nää läsa lite bok nu kanske, eller ta en julmacka :)




Kommentarer
Postat av: Martina

Härligt med gymkort, och det är då aaaldrig för sent! :)

2008-12-29 @ 12:00:29
URL: http://theamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback