Kärlek!


Till alla mina underbara vänner, vet att några av er har det svårt just nu.
Jag vill att ni ska veta att jag finns alltid här för er, alltid!


Jag och mamma har stökat i köket idag, mkt svordomar och mkt skratt.
Mamma är en av mina bästa kompisar faktiskt, åhh va skoj vi har tillsammans!


Ikväll kanske det blir utgång, hoppas nog på det, eller har inte bestämmt mig än.
Men jag tror iaf att jag är sugen på utgång.

Nu är det inte långt kvar till utlandsresan  heller, åhh va jag längtar!
Vill att vi ska åka nu, fan va skönt det ska bli.
Vet ju inte var vi ska med hoppas på ett varmt land.
Så man kan ligga på stranden sola och bada och dricka drinkar hela dagarna.
Kommer ju ha de bästa sällskapet med mig, älskar er min familj!


Köket var det ja.



Kommentarer
Postat av: åsa

nu får du en kommentar :) hihi. kul att du är hos mig just nu =)

hm vad ska jag skriva. idag ska vi bli vän med mr. alkohol. in i dimman min vän!

2008-08-27 @ 22:07:12
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback