Hösten är här

Vaknade imorse och var dyngförkyld, orkar inte bli sjuk nu.
Men så äre väl när Hösten gör sig ihågkommen.
Men det är inte bara trist med Höst, det blir väldigt mysigt ute.

Ska snart ner på stan för att äta lunch med Camilla.
Det blir Kina, inte ovanligt för oss  = )
Senare ikväll så blir det att räna på Friskis eller Grand.
Vi får se vad vi har lust med, Lauren ska också med.
Det ska bli kul att umgås med er igen tjejer.


Helgen har jag spenderat med Robin i Mjölby.
Riktigt trevligt hade kräftkalas och allt = )
Kul att träffa familjen också.

Igår åkte Fläskis till Bali.
Jag vill också åka iväg, men det kommer snart.
Ska bli underbart skönt.

PersonalFest den 15/9 hemma hos mig.
Kommer bli otroligt kul !!!
Längtar redan dit, underbart att festa med Dalis.

Nej nu ska jag försöka göra om min sida.
Om nån kan så får ni jättegärna hjälpa till  ; )


HejOHå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback