Picknick!

Idag vaknade jag hos Robin av att pappa ringde. Han tyckte att jag och Robin skulle åka med Niklas hem om vi skulle ha nån bil idag. Det va snällt att han tänkte på oss faktiskt, men det gör han ju jämt =)
Så skicka sms till Niklas och han sa att vi skulle gå ner på stan. Så vi traska ner dit i det underbara vädret som det faktiskt var idag. eller ja nu kanske man ska säga igår eftersom kl är över 00.00 iaf så va det skönt att traska runt på stan. Vi skulle köpa mjukglass men blev inge av med det. Köpte ett kort och choklad till mamma istället eftersom det är morsdag idag.

När vi hade varit på stan och Niklas hämtat oss var vi hemma hos mig ett tag och chilla. Mamma och Pappa skulle på 50års fest så mina mostrar och deras män var där. Trevligt att träffa dom igen bara sådär =p
När dom åkt vidare till festen åkte jag och Robin och handlade. Tror nästan vi handla halva city gross Men men ska det va så ska det va regält. Träffade på Simon där också, tänk att alla får jobb utom jag =(

Väl hemma så gjorde vi iording hemmagjord potatisallad och fixade ihop lite kött och korvar och åkte runt för att leta efter en bra plats att ha picknick på, Vi letade länge och väl tills vi tillsist av hungerns fel fick lov att bestämma oss för Roxnäs udde. inget dåligt val måste jag säga, vi satte oss på baksidan av udden och grillade och hade det mys. En helt perfekt kväll och den spenderades ju med den bästa <3

Efter
det åkte vi hem till mig igen och sedan hem till Robin för film tittande och en liten räkmacka, ja jag vet vi äter mycket men det är ju såå gott. Nu alldelens nyss så har vi skjusat hem Patrik och Denice från krogen, det va ingen höjdare så missade inte så mycket.

Sitter nu helt ensam hemma hos Robin och skriver här. Han är i Borlänge och hämtar Mjöber, Krulle och några fler. Såklart var dom 4 i bilen så jag kunde inte följa med. Hatar verkligen när Robin åker ut mitt i nätterna och jag blir lämnad ensam, men men livet är hårt.


Nej nu ska jag ta och lägga mig framför tv och mysa ner mig och vänta på min prins <3


image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback