Blogg??

Ja nu har även jag skaffat mig en blogg. Jag som alltid har så mycket intressant att prata om, eller inte.
Men det kan ju faktiskt vara skönt att ha en blogg ibland och skriva av sig lite i. 

Ja vad ska man säga, haha har problem redan i första inlägget, då är det illa.
Lever livet, umgås med mina vänner och väntar på sommaren. Så ser väl mina dagar ut nuförtiden.
Försöker skaffa mig ett jobb också men det verkar ju inte vara det lättaste men de är bara att kämpa.

Studenten börjar närma sig och jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden 1 år.
Vill uppleva studenten igen men alla underbara männikskor. Ses på tok för lite nuförtiden.


Undra vad man ska köpa till alla i Studentpresent? Måste va nått bra för jag fick ju massa bra saker.
Men det är ju trots allt tanken som räknas och dom som känner mig vet att jag inte är den smart,
så det ordnar sig säkert i slutändan.


Nej nu ska jag gå och tvätta!!

Kommentarer
Postat av: Martina

weei ;D

2007-05-22 @ 12:05:54
URL: http://theamartina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback