Jobb Jobb och Jobb.

Ja så ser mitt liv ut för tillfället. Har ingenting annat för mig känns det som.
Då är det tur att man har helt underbara arbetskamrater, dom bästa!
Trivs på jobbet och allt är perfekt känns det som. eller nej kanske inte =/
Ska jobba 6 helger i rad nu fredag, lördag OCH söndag.
Känns inte sådär jätte kul men destto roligare när lönen kommer in på kontot.

Jag börjar om ½ timme ska vara på en ny avdelning idag igen men det blir säkert bra.
Man får iaf hoppas på det bästa. Slutar först 21.30 ikväll det är lite små jobbigt faktiskt.
Men som sagt det är då man tjänar dom stora pengarna på kvällar och helger.

Du betyder mycket för mig det vet du, jag kommer alltid finnas här för dig ALLTID!
Jag vet att du har det jobbigt nu men jag vill hjälpa dig att komma ur detta på bästa sätt.
Du betyder så oerhört mycket för mig, Jag älskar dig!

Lauren och Malin kommer troligtvis hem i helgen ska bli så himla kul att träffa er igen.
Känns som det var flera månader sedan om inte år. När vi väl ses är ju allting som vanligt endå =)


Nej en resa utomlands nu skulle inte sitta helt fel kan jag lova.
Patrik åker nästa vecka och niklas drar den 21 Augusti, Bulgarien båda två.
Det skulle inte sitta fel att åka dit iår igen men vet inte vill sattsa på en långresa.
Kanske Australien, Nya Zeeland, Bali eller nått annat fränt ställe.
Måste försöka vara sparsam med pengarna som kommer nu. Annars kommer jag då ingenstans.
Men men det man verkligen vill ska man väl kunna spara pengar till. ska öppna ett sparkonto.
Måste bara intala mig själv att jag absolut inte får röra dom pengarna, men det ska väl gå bra.

Nej jobbet kallar så ska väl åka dit och ha lite trevligt.

Dagens Höjdpunkt:

Att Lauren har skaffat Blogg, Underbart gumman =)

Kommentarer
Postat av: Lauren

Anything for you babe :D
Älskar dig!!! Puss

2007-07-18 @ 13:03:33
URL: http://Laauren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback