Snörvel.


Usch va drygt det är att vara förkyld, orkar inte vara det längre. Var ett tag sedan jag skrev här nu. Sitter nästan aldrig vid datorn länge, men inte har jag skaffat mig något liv för det inte. Jobbar och står i på Dalis och det funkar jättebra. har jobbat 3 nätter denna vecka. Alla har gått väldigt bra men några undantag.

Idag var jag upp till Farbror och hälsade på. Andrej blev fyra år idag så vi fick lite smörgåstårta och såklart Vårullar. Jimas vårullar är dom godaste som finns, så åt säkert 10 st. Åkte ner på stan och in på Caf'e Pralin för att träffa mina underbara vänner som kommer hem till Falun igen för att fira jul och nyår. Mycket mysigt att umgås med dom igen eftersom det var ett tag sedan vi var samlade. Karro och Henke var hemma. Schölins tåg var försenat så vi tog oss till tågstationen och möte henne där. Otroligt roligt att se henne också, hon kom förövrigt hem från Egypten denna vecka.

Nu håller vi på att ordna med granen. Ska klä den snart och hoppas den blir den bästa någonsin. Har köpt en riktig Kungsgran detta år. Mysigt med en stor gran.

Nu ska jag käka lite mat.

Ha en bra kväll allihopa och hoppas ni hinner köpa alla Julklappar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback