Slut



Känner mig helt slut efter denna arbetsvecka.
Känns som jag inte är van att jobba 6 dar i veckan.
Men roligare när lönen kommer iaf.

Livet har inte så mycket att ge just nu, det känns enbart som dagarna är lika.
Det händer aldrig någonting nytt, jag måste ändra på det.
Ska iaf försöka spara pengarna jag tjänar på jobbet nu till en resa.
Jag måste verkligen bort från Sverige, har abstinens till utlandet.
Vart som helst, jag vill bara bort.

Patrik har varit utomlands nyss och Niklas åker snart.
Jag måste också åka, jag och Monica =)
Nån mer som vill med en vecka, säg bara till.


I helgen har jag umgåtts med mina underbara vänner och jobbat.
Var på bröllop i lördags, jätte fint!
Sedan drog jag och Robin vidare hem till Danne, sjöng Singstar.
Det var riktigt roligt, Monica och Lauren var ju där.

Idag ska jag ner på stan och träffa Monica vid 2.
Måste få nått att göra, helt sjukt att man blir så rastlös när man är ledig.
Neej nu måste jag kolla på sista minuten resor, klarar inte detta mer!



Yours truly ;p

Kommentarer
Postat av: Helena

JAG ska ju me så klart nu måste vi hitta en bra resa! Love you hun

2007-08-07 @ 10:11:14
URL: http://hhelena.blogg.se
Postat av: Lauren

Japp jag ska oxå med på resan! Då får vi se till o ladda upp batterierna :D Håll ut snart ska vi iväääg!
Love you always. //Lauren

2007-08-07 @ 18:00:42
URL: http://laauren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback