Den som uppfann arbetet måste inte ha haft någonting att göra.


Ja så måste det väl vara.
Sitter hemma hos Robin och äter upp det sista av kladdkakesmeten.
Kladdkakan står i ugnen nu och bara väntar på att bli klar.
Slutade jobba 13.30 idag och då åkte jag till City Gross och handlade.
Åkte sedan hem och gjorde kladdkaka.

Så nu sitter man här igen, gör ingenting annat känns det som.
Vaknar på morgonen, åker till jobbet, kommer hem och sätter sig här eller vid tvn.
Har inte hänt någonting specielt i mitt liv just nu.
Har fått reda på att jag får vara kvar på jobbet efter sommaren.
Vilket känns riktigt bra.

Ska börja jobba natt denna vecka, iaf 2 dagar.
Torsdag och lördag natt kommer jag jobba.
Det känns faktiskt bra, skönt att testa på nått nytt.
Får se hur det känns, det kommer nog gå bra.

Jobbar med mamma på lördag så det ska bli kul.
Bara sitta och äta kladdkaka och godis, kolla på film och snacka.
Mellan Ronderna och alla larmen då :p

Skulle ha träffat Helena idag men hon svek mig för Sthlm :(
Jag funderar på att åka dit nån helg nu snart.
Hälsa på Malin och Tarek och Malin och Helle.
Lauren också om hon är där då förstås.

Nej denna blogg blev helt värdelös!

Hare bra!



Kommentarer
Postat av: Martina

Jadu Sofie, jag vet inte varför jag alltid råkar ut för det ;) Annars var kvällen trevlig ja :)

2007-08-20 @ 15:20:57
URL: http://theamartina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback