De giftigaste örterna har ofta de vackraste blommorna.


Ja nu var det ett tag sedan man skrev här igen.
Men det har inte hänt så mycket värt att nänmas.

Jobbar gör jag fortarande runt 6 dagar i veckan, har fortfarande inte fått tillbaka mina pengar från skatten,
Ska på 50års kalas på fredag, jobba hela helgen, vill åka utomlands och de illa kvickt.

Annars händer det inte mycket. badade för första gången förra måndagen.
Då fick man såklart urinvägsinfektion på natten, det va sååå skönt kan jag säga.
Så har käkat pencelin nu i en vecka, men nu slipper jag det.

Hade tänkt att åka till City Festen i Gävle förra helgen men Robins pappa kom på besök.
Så vi stannade hemma och umgicks med dom istället, Lina var med också =)

Tillbaka till utomlands vet inte riktigt hur jag ska göra, ska man ta en sista minuten nu?
Eller ska man vänta till vinter och ta en långsemester?
Eller ska man göra båda två?
Jag har beslutsångest men båda två låter ju bäst, men har man pengar till det?

Sitter och kollar på filmer från mina Thailandsresor nu och ska även kolla från Bulgarien.
Måste ju få upp lite stämning, Letar efter sista minuten men hittar ingen sådär jätte billg.
Det är surt, men men det är bara att fortsätta leta och hoppas.
Vill åka tillbaka till Dominikanska Republiken väldigt gärna.
Hälsa på på hotellet och se om dom kommer ihåg en, hoppas på det iaf.
Men en resa dit är ju snor dyr så jag vet inte alls :(
Jobbigt att man inte har flera miljoner undanstoppade nånstans.
Då skulle jag använda dom till resor kan jag lova.
Har till och med gjort om Layouten på min sida till resor, haha då vill man bra gärna härifrån.

Sitter och väntar på att man ska ta sig till jobbet.
Börjar 14.00 och slutar 20.30 så ett pass på 6 ½ timme idag då.
Kommer inte ha en roligt helg denna helg heller jobbar hela helgen.
På lördag har jag drömpasset 06.45 - 16.00 Så underbart kul. =(

Nej men nånting bra finns ju iaf och det är vännerna & Robin.
Ni är underbara och tack för att ni finns.




Den som sover syndar icke.


Kommentarer
Postat av: Lauren

Åh vad du jobbar slit inte ut dig nu hörru... ringer dig imorn!! PUSS

2007-08-15 @ 18:59:24
URL: http://laauren.blogg.se
Postat av: åsa

emil jobbar alltid 06.45-16.00. skulle aldrig klara å jobba så! trist :)

2007-08-16 @ 10:59:44
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback