Dagarna rinner iväg

Ja det känns som att dagarna går allt snabbare.
Vi börjar ju närma oss slutet av sommaren.
Snart står det inte på förens snön kommer igen.

Nu har det brunnit i Falun, Igen.
Det är så himla konstigt att alting händer inprincip sammtidigt.
Som tur är dog ingen denna gång, vad man vet.
Hoppas att det förblir så också!

Idag har jag jobbat, som alla andra dagar.
Har varit helt okej på jobbet idag.
Fick ju träffa min BabyGirl =)

Ikväll ska man kanske ut, vi får se.
Etage blir invaderat av Daljunkaregården.
Det är en syn kan jag lova, Haha!

Lauren:
Du är en underbar människa.
Du betyder mycket för mig.
Jag vet att du klarar detta!





Ha en bra dag alla !!





 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tjena Sofie! Vart var det ni var i Filippinerna? Vi ska till Boracay i November.. vi har inte bokat än men ska väl till nästa vecka hade vi tänkt. Har du nå tips på vad man ska göra och hur är priserna och så?

2007-08-03 @ 10:26:19
URL: http://sofija023.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback