Down Under!

Just nu längtar jag fruktansvärt mycket tillbaka till Aussie.
Allting kändes verkligen så bra och så rätt där.
Jag fattar inte att så mycket kan hända hemma samtidigt som ingenting hänt.
Jag vet precis hur det ligger till nu och så som du bettet dig så gör man inte.
Ska prata med dig när jag får tid och ork till det.
Vet inte ens om jag orkar bry mig, men självklart ska du få en chans att förklara.

Har kört alex och hela stjärne klanen idag efter studenten.
Pärlan blev väldigt blöt då vi hade cabbat ner även fast det regnade.
Hela dagen har bestått av att köra folk hit och dit.
Körde ut Linisen till jobbet, riktigt skönt att träffa dig igen.
Behövde prata ur mig lite och tack för att du lyssnade <3

Måste verkligen tvätta huvudet nu och sedan kasta mig i säng.
Ska upp om drygt sex timmar för att bege mig till Avesta.
Ska jobba där med Catering Companiet och sälja grillat.
Ska bli grymt skönt att jobba igen kan jag lova.



Var väldigt rädd med vilka människor du kallar vänner!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback