Mina tår är kalla


Ja fy tusan vilken vargavinter vi har ju. Fattar inte att det kan vara så kallt. Mamma och pappa åkte då utomland i rätt tid iaf. Skulle jag också vilja göra det, har ju pengar undanstoppade så man kanske ska ta en sista minuten. Den tanken tål att tänkas på.

Imorrn ska jag hem till Camilla och som vanligt bli full som en kastrull. Förstår inte men man kommer garanterat inte därifrån nykter iaf. Roligt som fan har vi där så då kan man offra sig och va lite full :)

Jag är ingen bra människa just nu. Just nu skulle jag nog bara behöva vara för mig själv. Vara ledig och helt enkelt bara vara. Det går dock inte då jag jobbar imorrn och på söndag och dessutom sagt att jag ska på fest både fredag och lördag. Men nu är det dags att ta tag i sitt liv och göra någonting jag verkligen vill göra. Jag ska lyckas, det är bara jag själv som kan stoppa mig...









Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hehe, vargavinter :P

2010-01-11 @ 14:47:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback